Mój drugi blog

sobota, 7 sierpnia 2010

Polana motyli.

15 komentarzy:

Joop Zand pisze...

Hello Espresso

Lovely butterfly's and nice pictures,
really good done.

greetings, Joop

Patrick Lucas pisze...

very beautifull butterflies. Bravo !!

Paula pisze...

Jakie piękne!
Uwielbiam motyle^__^
Pozdrawiam

Mika pisze...

Jesteś niezwykle cierpliwa:). To nie jest raczej łatwy objekt do fotografowania!Efekt przepiekny:).

Espresso pisze...

*Joop Zand,Patrick Lucas
Thank You :)

*Paula
Dziękuję,pozdrawiam :)

*Ika
Trochę się za nimi nabiegałam po polanie,ale było ich naprawdę bardzo dużo i długo czekać nie musiałam,aż jakiś usiądzie :)
Raz mi tylko mignął taki nieduży i mocno niebieski motyl(Nigdy wcześniej takiego nie widziałam)...ale niestety nie udało mi się go sfotografować.

Pchełka pisze...

O tak...cudownie piękne..też się wybieram na sesję z motylami..tylko u mnie leje :)))

Anonimowy pisze...

motylem bylam aaa hehe tez ostatnio robilam sesje motylom. niecierpliwie pozuja :D

Joanna Durczok pisze...

Piękne motyle - u mnie już dawno takich nie widziałam. Piękne zdjęcia:) Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Ślicznie nam pokazujesz motyli zakątek:)

Anonimowy pisze...

Każdy ma inny wzór, chyba się po układzie kolorów poznają..:) Śliczne!

Danka M. pisze...

Piękne motyle! Piękne zdjęcia!
Lubię za motylami po ogrodzie biegać. Mnie też się nie udało niebieskiego ,,złapać,,.

shiraja pisze...

piękne motyle. pozdrawiam :)

Unknown pisze...

wow..udane polowanie!

Anonimowy pisze...

Piekny motyl i zdjecie! Przepraszam otworzylo mi sie tylko jedno, mam slaby internet i wiecej nie zobacze...
ale wiem, ze wszystkie z pewnoscia sa piekne!

Alexandra pisze...

Piękne okazy :)