Mój drugi blog

wtorek, 24 sierpnia 2010

Nad maleńkim stawem.

11 komentarzy:

Unknown pisze...

Fajna chatynka, pozdrawiam gorąco :)

italia od kuchni pisze...

Dziś po raz pierwszy tu trafiłam. Cudne obrazy...

MedaM pisze...

This wooden structure and its reflection in the water look so beautiful; it really makes lovely and very attractive photo.

Unknown pisze...

wspaniały obraz:)

Mika pisze...

To odbicie w tafli wody - piękne..

Joop Zand pisze...

What a nice pictures....the reflections are beautiful.

Greetings, Joop

Anonimowy pisze...

W lesie, nad woda chatka drewniana, swietnie! Bardzo mi sie tam podoba, swietnie to uchwycilas!

Anonimowy pisze...

O mój Boże jak tam mokro! :)

Małgorzata pisze...

Twoje zdjęcia jak zwykle piękne, mistyczne i pełne treści..zdradź mi, proszę tajemnicę.. gdzie takie piękne miejsce spotkałaś?

Anonimowy pisze...

Chata widać, że lata świetności ma za sobą, ale żeby tak przy samiuśkiej wodzie stała...mokro, mokro :)

Espresso pisze...

*tabu
Takie piękne miejsce jest w Wiśle :)

*zaheeera
Mi to wygląda na domek rybaka :)

Pozdrawiam wszystkich.