Mój drugi blog

czwartek, 15 września 2011

W wiejskim ogródku.

8 komentarzy:

Mażena pisze...

Urocze ogródki i płotki i to co na nich i głowni bohaterowie kwiaty. Może pospolite rośliny ale jakie piękne i to okno z koronką! Świetne.

Anonimowy pisze...

Jak pięknie ... Ja też zauważyłam tą firaneczkę.

Wiesław Zięba pisze...

A ja zauważyłem motyla na koszu. Usiadł specjalnie do Twojej fotografii?

Paco Sales pisze...

Unas bellas fotografías, con bellas flores, luz y color, alegría en el reportaje. Un abrazo para ti

Espresso pisze...

*Tojav
Motyl chciał być na zdjęciu.
Grzecznie czekał aż zrobię :)

Pozdrawiam :))

bilsot pisze...

Beautiful countryside photos full of colors of the season !
Basilis.

Margarytka pisze...

Prześliczne zdjęcia. Takie klimatyczne. Bardzo lubię takie :)

Koraliki Beaty pisze...

przepiekne zdjecia. i juz wypatrzylam kilka znajomych miejsc :) pozdrawiam i juz obserwuje,zeby wiecej tych cudnych fotek ogladac.