Mój drugi blog

piątek, 30 września 2011

Kamień,filiżanka i coś jeszcze.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Czy to ma byc' jakiś rebus ...? Kamień w kształcie serca, filiżanka ... miłośc' do kawy ? Koniczyna jeszcze do tego, może czterolistna ? Szczęście ... ? Mnie przynajmniej te zdjęcia zmusiły do refleksji i myślenia. Pozdrawiam jak zwykle serdecznie !

Giga pisze...

To jest chyba wymyślona przez Ciebie kompozycja i ładne zdjęcia jej zrobione. Pozdrawiam

Marge pisze...

Very BEAUTIFUL blog!♥
Marge

Espresso pisze...

* barashka
Kamień leżał pod drzewem i "zaproponowałam" mu zdjęcia ;)
Koniczynka nawet nie wiem ile miała liści...no a kawę bardzo lubię.
Rebus bardzo fajnie odczytany :))
Pozdrawiam.

*Giga
Tak,to wymyślona kompozycja.Kamień,liść i koniczynka znalezione,filiżanka moja :)
Pozdrawiam.

Mażena pisze...

Mnie się podoba. Przeniesienie w plener pomysłowe. Zaintrygowała mnie ta metalowa, połyskująca filiżanka z łańcuszkiem. Czegoś takiego nie widziałam. Serca z kamienia nie masz, bo takie zdjęcia robi się z pasją i uczuciem ! :-)

Margarytka pisze...

Filiżaneczka cudna, jak jakiś breloczek wygląda. na kamieniu bardzo ładnie się prezentuje w towarzystwie koniczynki :)

Paco Sales pisze...

Muy buena luz para captar estos bellos detalles, unas buenas composiciones. Un abrazo para ti