Mój drugi blog

czwartek, 28 stycznia 2010

Na plaży.(Międzyzdroje)

Lipiec 2005 r.

8 komentarzy:

Juan Pérez Escribano pisze...

gracias por tus comentarios, tus fotos son muy interesantes.

johnny pisze...

You put a lot of pictures from the last time. The ones I like are the footprints on the beach, the seagulls, the series in b / w, flower candle. Bravo !!!!!! I love your photos

Di pisze...

zamaszysty krok i muszelki :D

Javier pisze...

Bonita serie Alrededor del mar y la playa.

Muchas gracias por tus comentarios

Un saludo

Eulogio Diéguez Pérez (Logio) pisze...

Gracias por tu visita.
Un abrazo desde España.

zielona-karuzela pisze...

zrobiło się prawdziwie wakacyjnie :)

Bea pisze...

Dawno mnie tu nie bylo...
Miedzyzdroje to bardzo duza czesc mojego dziecinstwa, z wielkim sentymentem wiec patrze na Twoje zdjecia. Piekne!

Cezonia pisze...

Pięęeknie... i przypomniała mi się moja ostatnia wyprawa z moją drugą połówką nad nasze piękne polskie morze... :)