Mój drugi blog

piątek, 4 listopada 2011

Zachód nad jeziorem Gružansko.

7 komentarzy:

clo pisze...

Just wonderful...the first one is simply perfect..:)
Have a nice day..:)

Mażena pisze...

Pisałam rano, komentarz nie dotarł chyba.
Jak zobaczyłam wodę, jezioro od razu zamarzyłam o zachódzie słońca i doczekałam się. Świetne zdjęcia!
Ciekawa relacja, mam nadzieję, że nie kończysz tym zachodem?

Ewa - Margarytka pisze...

Pewnie się powtarzam, ale uwielbiam zdjęcia, na których sa odbicia w wodzie czy to roślinności czy budowli wszelakich. Jestem zachwycona Twoimi dzisiejszymi zdjęciami :)

*gooocha* pisze...

ZAKOCHAŁAM SIĘ w tych zdjęciach, w tym blogu! Zostaję tu i proszę nie próbować mnie wyrzucać, bo i tak wrócę :) Pozdrawiam!

Espresso pisze...

*Mażena
Dziękuję za miłe słowa.
Z jeziorem narazie koniec,ale zdjęcia z innych miejsc oczywiście bedą:)

*Ewa - Margarytka
Cieszę się,że podobają Ci się zdjęcia.
Zapraszam w każdej wolnej chwili :)

*gooocha*
Niezmiernie mi miło,dziękuję za taki komentarz.Absolutnie nie wyganiam,tylko zapraszam :))Nawet w maseczce ;)

Pozdrawiam wszystkich.

Godelieve pisze...

Wow, these are really gorgeous! Love the reflections.

Unknown pisze...

Wspaniałe są! Sprawiły,że bardzo zatęskniłam za domem...ech... Dobrej nocy!