Mój drugi blog

sobota, 5 listopada 2011

Widok z mojego okna.

7 komentarzy:

Wiesław Zięba pisze...

Niezbyt ciekawy jest ten widok. Jeśli chodzi o mnie, to uciekłbym stamtąd.

Espresso pisze...

*Tojav
Nie jest tak źle.
Pomiędzy tymi starymi daszkami są dwa nowe duże domy z okiennicami.
Sąsiedzi latem mieli winogron przy werandzie.
Podoba mi się też położenie,
bo jesteśmy na wzgórzu i jest widok na miasto(te bloki).
Trochę przypomina mi to Italię,bo też tak ciasno:)

Zbyszek pisze...

A dla mnie jak w Grecji. Pozdrawiam

Mażena pisze...

Widok właściwy dla miejsca.
Robię zdjęcia z okien hoteli w których mieszkam. Trafiły mi się zdecydowanie bardziej klaustrofobiczne!
A tu fajnie i przestrzeń i dachy i były koty i słonko !

Paco Sales pisze...

Un gran contraste entre las edificaciones que nos muestras, sin duda un bello rincón para vivir. Un abrazo

Ewa - Margarytka pisze...

A mnie się podoba :), jest tam jak widzę ogródek :). Ja z własnych okiem widzę stację benzynową :), to dopiero masakra :)

Anonimowy pisze...

Mnie tez przypomina to Italie, widok niezwykle zroznicowany na pierwszym planie dachy jakis starych chalupek, a w oddali wspolczesne pietrowce!
Fajne :)