Mój drugi blog

sobota, 4 września 2010

Paralotnie/Paragliding.

11 komentarzy:

Teté M. Jorge pisze...

Ah... wonderful!

Bravo!

Kisses.

paulina pisze...

bardzo intrygująca rozrywka, choć nie wiem czy odważyłabym się skorzystać

mr_wiktor pisze...

zdjęcie na tle nieba extra
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

sport dla odwaznych

Yacek pisze...

Chciało by się tak polatać :)
Pozdrawiam...

Claude Richard pisze...

Nice works here ! Have a nice sunday.

Unknown pisze...

ale super ! - też leciałaś ??? ja bym chciała !

Dusia pisze...

też bym tak chciała! fruuuuuuuuu ;)

Espresso pisze...

*Hemera
Nie leciałam,ja się boję :)
Przyglądałam się tylko.

Anonimowy pisze...

A ja bardzo bym chciala tak pofruwac niestety gorek u nas nie ma :(

Unknown pisze...

nad moją głową często latają pasjonaci tej lotnej przygody:) Pieknie.