Mój drugi blog

środa, 29 września 2010

Ozdoby ogrodu.

11 komentarzy:

黄清华 Wong Ching Wah pisze...

That antique-like vase would worth a lot ! Beautiful series.

agawphotography pisze...

Mnie najbardziej przypadła do gustu latarenka! Piękna

Pikinini pisze...

Mi najbardziej podoba się poidełko w kształcie liścia. Ciekawe.

italia od kuchni pisze...

A mnie wszystko się podoba :)

paulina pisze...

wszystkie ozdoby piękne, uwielbiam anioły więc ten jest nr 1 za uwielbienie, ale liść jest super sam z siebie :)

Anonimowy pisze...

Ściana z kamienia, z której woda cieknie - chciałabym taką w ogrodzie. I może będę miała jak moje drzewka trochę podrosną i będzie w co wkomponować.. :)

Unknown pisze...

nadają specyficznego klimatu:)
Pięknie zebrałaś je:)

Pchełka pisze...

liść jest świetny!:)

Unknown pisze...

fajne te ozdoby :)

ewelajna Korniowska pisze...

Espresso, lubię takie ozdoby jak ta Twoje pierwsze dzbany - zawsze zachwycają mnie swoją urokliwością:)

Yacek pisze...

6 od dołu mnie się podoba :)