Mój drugi blog

środa, 22 lutego 2012

Serduszko w szaliku.

10 komentarzy:

Wiesław Zięba pisze...

Przynajmniej się trochę ogrzeje.

Mażena pisze...

Szalik bajeczny, ciepło ogrzewa serduszko, co widać..
Usypując swoje serduszko z pączków róż najwyraźniej inspirowałam się Twoimi serduszkami,właśnie to do mnie dotarło. Myślałam wtedy wprawdzie o Walentynkach, ale w głowie coś siedziało!

Jagoda pisze...

chłód i ciepło w jednym!

Paco Sales pisze...

Precioso y frío corazón, originales y bellas imágenes. Un calido abrazo

Teté M. Jorge pisze...

Lovely...

Hugs.

bilsot pisze...

I prefer a hot heart !!!
This is so cold , without love....
Anyway it was a good try...

Basilis.

Aneta pisze...

Urocze, jak zwykle :)

Dag pisze...

Fajny pomysł :-) Fajnie ta biel serduszka kontrastuje z kolorowym szalikiem :-) Aż mi się cieplej na sercu zrobiło ;-))

martyna Ch pisze...

Ale masz pomysły!! Super!

iwnowa pisze...

Urocze :) I szalik piękny!