Mój drugi blog

poniedziałek, 24 stycznia 2011

Lawendowy sklepik.(Oderzo)

12 komentarzy:

Margarita pisze...

Qué maravilla de colorido. Y qué bonitas las cosas de ese puesto, me encanta la muñeca y la estrella. Muy buenas tomas.

Un beso,

Margarita

Kaprys pisze...

FIOLETOWY SKLEP FANTASTYCZNY !!!!
Uwielbiam fiolet sama chętnia miałabym fioletową galerię.
Czy mogłabym zamieścić tą fotkę u siebie oczywiście z odnośnikiem do Twojego boga, tak żeby moje obserwatorki zobaczyły Twoje zdjęcia bo są wspaniałe !!!
Pozdrawiam Agnieszka
p.s. Miło mi będzie jak mnie odwiedzisz a wtedy z fioletem wszystko się wyjaśni ;-)

Talibra pisze...

Ale świetne na tę porę roku, dzięki wielkie :)

Unknown pisze...

O kurcze jaki fantastyczny :)

Cristina Deboni pisze...

Bellissima serie e foto! Brava davvero! Poi il viola è un colore che mi piace! Delicate e gioiose! Buona giornata...
Ciao Cri

Apuni pisze...

Ale fajny sklepik.

wkraj pisze...

Świetnie wypatrzone. Jeszcze tylko krówki Milke brakuje do kompletu.
Pozdrawiam:-)

Pchełka pisze...

Jezu!!! ale fioletowo..:))

Sylwia Grabinska pisze...

Ale slodziachno sie mi zrobilo.
Uwielbiam lawende, zapach i jej kolor. Sliczny ten sklepik!

Kameleon pisze...

Super fiolet i piękne zdjęcia:-)

Anonimowy pisze...

No i mnie zachwycilas tym sklepikiem, jestem pod wrazeniem!

Anonimowy pisze...

Ach, lawendo - gdzie jesteś ?:)