Mój drugi blog

środa, 21 lipca 2010

Spacer w górach.

7 komentarzy:

Hemera pisze...

oj pospacerowało by się :) Miłego dnia.

Ika pisze...

Zatęskniłam za widokiem gór..Piękne:).

Druga_połówka_Kurczaka pisze...

Hej ! Bardzo przepraszam, że piszę komentarz nie na temat Twojego wpisu ale mam bardzo dużą prośbę. Chcę zrobić prezent dla mojej dziewczyny, która jest teraz za granicą i tym samym sprawić jej radość kiedy wróci. Jednakże by to zrobić potrzebuję do tego Twojej pomocy. Zgodzisz się mi pomóc ?

Jeśli tak podaję linka:

[LINK] -> PREZENT DLA KURCZAKA

Eleonora pisze...

that first photo is stunning!

sebi_2569 pisze...

very nice photo; bravo

Natalia Wine pisze...

Właśnie trafiłam na Twojego bloga i bardzo się z tego cieszę. Te zdjęcia są takie przyjemne, sielskie i spokojne.
Góra z fotografii wygląda mi znajomo... :)
Pozdrawiam serdecznie

ARIPI DE FLUTURE pisze...

beautiful