Mój drugi blog

sobota, 17 lipca 2010

Goździki na zakręcie.

13 komentarzy:

Moja Kawiarenka pisze...

Czy to są te goździki, które najmocniej pachną ze wszystkich goździków?

Espresso pisze...

*Moja Kawiarenka
Nie wydaje mi się,mam jeszcze takie pełniejsze to one pachną niesamowicie mocno :)

Udanego weekendu :)

Joop Zand pisze...

Goodmorning Espresso

Beautiful lightning and colors,
well done.....I like this very much.

warm greetings, Joop
have a nice and sunny weekend.

Unknown pisze...

super, goździki miniaturki :) Udanego weekendu :)

Pchełka pisze...

uwielbiam te kwiatki....pięknie wyszły zdjęcia..Pozdrawiam z tropikalnej Gdyni.A.

Patrick Lucas pisze...

Très très beau

Di pisze...

mam takie..ale zdjęcia - żyleta :D

Unknown pisze...

wspaniałe. Ja mam takie i takie wlasnie pelniejsze - zolte, rozowe, czerwone, fioletowe, białe... Oboje z mezem bardzo je lubimy, zwlaszcza, ze to byliny.

shiraja pisze...

niesamowicie wyglądają, szczególnie na 2 fotce :)

Anonimowy pisze...

swietne ujecie :)

Teté M. Jorge pisze...

Wonderful photos! Color so intense ...

Kisses.

Anonimowy pisze...

Wspaniale wygladaja, bede musiala tez posadzic w ogrodku :)

Mika pisze...

Doskonałe ujecie!Masz niezwykle wyczucie kadru.