Mój drugi blog

sobota, 19 stycznia 2013

Kolejne kawiarenki.(Budapeszt)

9 komentarzy:

monika pisze...

do tej pory nie wyjeżdżałam w zasadzie w okresie przedświątecznym.. dopiero w 2012 doceniłam jak fajnie się w tym czasie zwiedza.. ozdoby świąteczne, lampki, drzewka, dodają uroku:)

oskka pisze...

Fajnie przystrojone. Mnie byś znalazła w tej z zewnętrznymi stolikami :) no może nie w zimie. Uwielbiam takie zdjęcia!

Mażena pisze...

Pięknie przystrojone ! Wręcz zapraszają do "zwiedzania" :)
W Budapeszcie już w 80-tych latach były takie miejsca o których my mogliśmy pomarzyć.

tomek pisze...

dużo tych kawiarenek

Jagoda pisze...

Mają swój urok :)

Lawendowa Aleja pisze...

Urocze!!! Szczególnie "21"

LPS pisze...

Poprzedni wpis bardziej mi się podobał.

agawphotography pisze...

Ale nastrojowo :) świetny klimat !

Tata pisze blog pisze...

Można się zachwycić :)