Mój drugi blog

wtorek, 20 kwietnia 2010

Wiosna nad Jeziorem Żywieckim.

19 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Czuć już ciepło.

bilsot pisze...

Thanks a lot following and commenting my blog. You have a very interesting blog too.
The tree above we call it "claioussa" in Greece, that means "sad tree in tears" , because of its shape.
Basilis , from Glyfada Greece.

http://bilsot1.blogspot.com/

fotolucian pisze...

Frumoasa serie,nr.1 si 2 sunt deosebite,felicitari.

Unknown pisze...

Piękne widoczki :) Jeszcze trochę i bedzie zielono :D

Małgorzata pisze...

pięknie..naprawdę pięknie..i woda w jeziorze taka przejrzysta..gdzie to jest mniej więcej?

Unknown pisze...

pięknie!

blessingsgoddess pisze...

Beautiful !

Di pisze...

ciekawią mnie te strony , mam tam znajomych :)

Anonimowy pisze...

w samym zywcu nigdy jeszcze nie bylam,piekne okolice :)

Fernando Gonzalez Seral. fgseral pisze...

...tienes un blog con algunas fotografías que no están nada mal. Enhorabuena.
Un saludo.

Ola pisze...

ale piękne masz zdjęcia na blogu, jestem oczarowana

Elena pisze...

Beautiful!!Fantastic pictures.

Espresso pisze...

*tabu
*Di
*blog niedzielny

Dokładnie jest to Międzybrodzie Bialskie.
...Rodzinne strony :)

*Ola
Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

clo pisze...

an other beautiful serie...great work....i love your photos....:o)

johnny pisze...

Un arbol muy sensible ¡¡¡
Abrazos

Unknown pisze...

Un luogo molto piacevole e foto molto ben realizzate...complimenti!!!

Vito

Davide pisze...

Pierwsza, druga i trzyczeca zdjecia son najlepsze, piekne kolory. Gdzie jest ten jezioro?Przeprasam za moj polak, dawno jest ze nie pisze ;-)

Espresso pisze...

*Davide
Ciao!
Ta miejscowość to Międzybrodzie Bialskie
(Polska-->Bielsko-Biała--->Międzybrodzie)

Cezonia pisze...

Kopę lat nie byłam "nad Żywcem". Ostatnio jak miałam chyba 8 lat. Piękne zdjęcia :)