Mój drugi blog

środa, 6 kwietnia 2011

Irysy miniaturki.

8 komentarzy:

Monica pisze...

Kupiłam w tym roku irysy miniaturki do ogórdka ale troszkę opadły po przesadzeniu. Mam nadzieję, że w następnym roku będą tak piękne jak te na Twoich zdjęciach :)

Apuni pisze...

Czy to życie, które się rozwija to u Ciebie w ogrodzie? Pięknie!

Talibra pisze...

Ładne te iryski są, zwłaszcza w grupie, u mnie nie chcą rosnąć.
Pozdrawiam.

Wildrose pisze...

A teraz sliczne iryski... moje jeszcze nie wzeszly, a w zasadzie owszem wzeszly ale pomarzly i cisza... ciekawe czy rusza sie jak cieplej sie zrobilo!

Unknown pisze...

Bardzo przyjemne - nie znałam miniaturek.

ARIPI DE FLUTURE pisze...

beautiful

agawphotography pisze...

Piękne kolorki! Tak wiosennie u Ciebie :)

Espresso pisze...

*Monica
Ja też kupiłam w tym roku.Efekty zobaczę za rok:)

*Apuni
Niestety nie u mnie.Kupiłam teraz i spodziewam się,że w przyszłym roku też mi zakwitną :)

Dziękuję za wszystkie komentarze i pozdrawiam wiosennie :)