Mój drugi blog

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Forsycja i klatka dla ptaszków.

16 komentarzy:

mario pisze...

spettacolo!!!

Anonimowy pisze...

cudnie!!! Jak radośnie!

Unknown pisze...

fajny wisiorek :)

Margarita pisze...

¡Qué preciosidad! Una foto llena de color y primavera.

Un beso,

Margarita

arturr_g pisze...

Niesamowite kolory!!!

zielinskabeata pisze...

wisiorek niesamowity :) zdjęcia piękne :)

Agni pisze...

Co za kompozycja i kolor !!!!

Paco Sales pisze...

Preciosos detalles los que has captado, unas magnificas composiciones con un amarillo intenso muy bueno, un abrazo para ti

Unknown pisze...

piękne kompozycje:)

Kameleon pisze...

Pierwsze najbardziej mi sie podoba, chyba przez te wiosenne kolory:-)

Lawendowa Aleja pisze...

Pierwsze najbardziej mi się podoba :)

Unknown pisze...

Trzecie, moje ulubione. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Ale sie zazłociło!

Apuni pisze...

Piękne zdjęcia. Mój faworyt to drugie zdjęcie.

Monica pisze...

Urocza kompozycja :)

Ewelina pisze...

Bardzo fajna seria.