Mój drugi blog

sobota, 5 lutego 2011

Ulicami Padwy.


13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ależ pierwsze zdjęcie jest zachęcające ehh:)

Joop Zand pisze...

Good pictures again.

Greetings, Joop

Apuni pisze...

Padwa mi się bardzo podoba. Piękne zdjęcia.

Anonimowy pisze...

Z przyjemnoscia przespacerowalam sie z Toba uliczkami tego ciekawego miasta, podoba mi sie bardzo chetnie sie tam kiedys wybiore :)

wkraj pisze...

Znów czarujesz magicznymi widokami. Bardzo się podoba.
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Byłam kiedyś w Padwie, ale na bardzo szybko. U Ciebie w wersji zwolnionej wyglada dużo lepiej!

Sérgio Pontes pisze...

Amazing photos, the city is wonderfull

Magdala pisze...

Bardzo podoba mi się Twój blog i postanowiłam nagrodzić go specjalnym wyróżnieniem. Po jego odbiór zapraszam pod ten adres:
http://kogel-mogel-magdala.blogspot.com/
Pozdrawiam serdecznie!

zielinskabeata pisze...

ostatnie jest magiczne

Anonimowy pisze...

cudne miejsce i wspaniałe zdjęcia, które oddają klimat otoczenia :D

Paco Sales pisze...

Un excelente reportage dee sta bella ciudad, me gustan estás calles sin tráfico y la plaza es preciosa, un abrazo

CIMPOACA LAURENTIU pisze...

great reportage

Mimi pisze...

Muszę tam pojechać.
Fotki- rewelacja!
Pozdrawiam ciepło.