Mój drugi blog

wtorek, 1 lutego 2011

Góry nasze góry.(Równica)

17 komentarzy:

Di pisze...

ślad na niebie, który zostawił samolot hipnotyzuje mnie, a może to słońce :D ( ostania fota)

Dusia pisze...

nie jestem obiektywna, uwielbiam chodzić i patrzeć na gory <3

Gosia Książkiewicz pisze...

wyobrażam sobie śnieg skrzypiący pod butami... piękne zdjęcia!

Pchełka pisze...

Och Ty!!!! ..uwielbiam:)) że też muszę na to patrzeć z Wybrzeża..:) Pozdrawiam..A.

Magda vkp pisze...

Bajeczne widoki !

Anonimowy pisze...

ostatnia fota jest cudna!

agawphotography pisze...

Przepiękne widoki :)))

Gosia pisze...

przepięknie... a u mnie za oknem zlodowaciałe gałęzie... :)

Japy pisze...

Great winter landscapes. Greetings.

Margarita pisze...

Qué maravilla de paisajes invernales. Te han quedado preciosas esas fotos.

Un beso,

Margarita

mru-K ♥ pisze...

2 i 4! świetne zimowe obrazy.

Monica pisze...

Ja z natury jestem włóczykij górski więc dla mnie każde góry (ba, nawet pagórki) są wspaniałe. Wyciszają mnie. Piękne zdjęcia, oddają ten spokój, który bije z wyżyn :)

paulina pisze...

piękne widoki, człowiek się aż rwie żeby pochodzić po skrzypiącym puchu !!

Anonimowy pisze...

Ojej jakie cudowne widoki!
Gory sa o kazdej porze roku piekne, udalo Ci sie uchwycic ten ich zimowy nastroj!

mieszkaniec pisze...

a ja na nizinach tkwie ;) uwielbiam gory :-)

Mrowisko-Koło naukowe pisze...

Na ostatnim kadrze przydałby się filtr gwiazdkowy :) Ale to tylko moje zdanie a bez nie wygląda źle ;)

Ewelina pisze...

Piękne widoki, ale w końcu góry są cudowne więc nie mogło wyjść inaczej ;)