Mój drugi blog

poniedziałek, 27 września 2010

Grzybek.

12 komentarzy:

Joop Zand pisze...

Good picture with nice light.

greetings, Joop

黄清华 Wong Ching Wah pisze...

I agree, good lighting on the subject.. beautiful details.

Anonimowy pisze...

Ja z grzybków to tylko kurki i pieczarki... :) Ale ten też wygląda miło :)

Ola pisze...

sypmatyczny:) rozumiem, że został skonsumowany?:)

Unknown pisze...

o, śliczny kozaczek, na moje oko:))
Leśny świat jest jednym z najpiękniejszych dla mnie:)))

Pchełka pisze...

piękny okaz!

iw pisze...

Piękny grzybek! :)) U mnie ostatnio było podobnie.

Paco Sales pisze...

Buen trabajo con está foto, ya anuncias la llegada del otoño, buena composición, un abrazo

Unknown pisze...

no ładnitki i pewnie smaczny :)

Anonimowy pisze...

Bawo! Ale Ci sie udalo okaz upolowac! Zdjecie bardzo ladne!

Anonimowy pisze...

Też byłam w sobotę na grzybach, tyle że u mnie były tylko pogrzybki i rydze, a u Ciebie widzę tu prawdziwka chyba?

Anonimowy pisze...

Tfu...podgrzybki - miało być !