Mój drugi blog

środa, 8 września 2010

Góry i dzikie róże.

13 komentarzy:

Unknown pisze...

Wspaniale zapachy:)

Nie wiem co sie dzieje, ale rss Twojego bloga nie jest aktualizowany w moim czytniku i stąd mam tyle zaległosci:( Myslałam, że jestes na wakacjach.

Espresso pisze...

*Iva
Cały czas jestem obecna :)
Pewnie jakieś wewnętrzne kłopoty mają...
Serdecznie pozdrawiam.

Alexandra pisze...

hmmm...jakbym tam była :) Wspaniale

Anonimowy pisze...

Ach jak tam pieknie! I te rózyczki!

Paco Sales pisze...

Unas vistas preciosas, me gusta la diversidad de verde y el toque de color de esta flor, un saludo

Unknown pisze...

Ty masz góry na co dzień ?? zazdroszczę :)

Anonimowy pisze...

Szalenie lubię dzikie róże. Są piękne. Nie widuję ich jednak zbyt często :(

johnny pisze...

Hola,
Espero que hayas pasdo un feliz verano. Este lugar esta lleno de encanto y relax.
Gracias por compartir

Teté M. Jorge pisze...

I love mountains ... I love the flowers ... I love everything that nature gives us ... I love your photos!

Congratulations and happiness!

Kisses.

Anonimowy pisze...

a beautiful landscape, or hides some wonders !!
Bye ! :)

Yacek pisze...

Nie ma to jak dzikie góry w których żyją dzikie niedzwiedzie i inne dzikie zwierzeta :)

Espresso pisze...

*Hemera
Tak,w góry mam rzut beretem ;)

Pozdrawiam.

Alegria pisze...

Właśnie zamiast gotować obiad zachwycam się Twoimi fotografiami.Zdjęcia kapitalne to co codzienne i zwyczajne w Twoim obiektywie nabiera szczególnej "ważności". Znów dociera do mnie jak ważne są codzienne chwile i znane nam już miejsca, które stają się przez to ,że znane mało ciekawe, mało ważne. Wystarczy jednak inaczej na nie spojrzeć.by znów były magiczne. Robisz to doskonale