Mój drugi blog

sobota, 6 kwietnia 2013

Okna,drzwi,balkony.(Mantova)

14 komentarzy:

Wiesław Zięba pisze...

Ciekawy temat na posta, drzwi i okna dużo mogą nam powiedzieć o ich użytkownikach. Pozdrawiam

Mo. pisze...

U mnie dzisiaj podobny post - o drzwiach.Te o balkonach i oknach dopiero w przygotowaniu.Uwielbiam małe balkoniki pełne kwiatów i zieleni. Mój faworyt to ten narożny z ostatniego i przedostatniego zdjęcia.

Jo pisze...

bardzo lubię ;)

Wildrose pisze...

Calkiem inny swiat, ladny i taki troszke tajemniczy!

Anonimowy pisze...

Niezwykłe zdjęcia. Gratuluję pomysłu i zazdroszczę jego realizacji :)

emigr pisze...

Swojskie klimaty!;)
No to mamy wspolny temat...ja tez lubie i lubie fotografowac drzwi, okna z okiennicami i witryny starych sklepikow:)

Jagoda pisze...

Zwłaszcza te balkony mnie urzekają :)

Jagoda pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Agni pisze...

Uwielbiam ten temat ! Zdjecia zrobilas wysmienite !

Mażena pisze...

Fantastyczne! Mnie urzekło to drugie od końca z balkonem narożnym na postumencie.

Anonimowy pisze...

Moja miłość do okien i drzwi rozkwitła w pełni patrząc na Twoje zdjęcia :)

oskka pisze...

Balkony cudowne! Jestem miłośniczką takich okwieconych balkonów! Pozdrowienia

Cristina Deboni pisze...

Che bella anche questa serie, quelle notturne soprattutto! Molto belli anche i post successivi, dei veicoli e fiocchi....Complimenti, ciao e buona giornata! Cri : )

Beata pisze...

A ja myślałam, że to tylko ja mam ciągoty do zdjęć drzwi i okien;)