Mój drugi blog

środa, 3 kwietnia 2013

Biały kwiecień.

8 komentarzy:

Sylwia Grabinska pisze...

No niezle pogoda narozrabiala.
Ja myslalam ze tylko u mnie bialy snieg za oknem, ale widze ze nie jestem odosobniona.

Na pocieszenie dodam, ze ida cieple dni i macie wieksze szanse na wytopienie sie tego sniegu w tydzien niz ja w ponad miesiac :(

pozdrawiam zpolnocy

oskka pisze...

U mnie jest śniegu o wiele mniej. Niestety od dawna nie widziałam słońca...czekam na ciepłe dni. Pozdrowienia

zielinskabeata pisze...

i końca nie widać tej zimy :(

Silvina Soave pisze...

Imágenes preciosas, me ha encantado la de las pequeñas piedras.
Un abrazo.

Jagoda pisze...

kwiecień plecień co przeplata trochę zimy, trochę... zimy :)

Monica pisze...

Oj biały, biały. Bardzo fajne ujęcia :)

Szary Burek pisze...

Czy będzie biały maj? oby nie!

Unknown pisze...

cudowne zdjęcia!
mam nadzieję ze pogoda szybko się poprawi ;)
zapraszam d o siebie