Mój drugi blog

środa, 9 maja 2012

Polne jaskry.

5 komentarzy:

Aneta pisze...

wszyędzie ich pełno, niby są takie niepozorne, ale jakie piękne! :)

Aleja57 pisze...

Część :)
Piękne fotografie :) A wiesz że nie wiedziałam jak te kwiaty się nazywają? W moich stronach potocznie nazywamy je kaczeńcami :)Wspaniałe uchwycenie magii chwili :) Zwykła łąka ale niezwykła fotografia i osoba która ja robiła :) Ilekroć patrze na Twoje fotografie to nasuwa mi się pytanie, że bardzo dużo czasu spędzasz z aparatem w dłoni ...powiedz czy to hobby ? Uzależnienie? a może praca...
pozdrawiam serdecznie - Ania

Espresso pisze...

*Aleja57
Dziękuję za wszystkie miłe słowa.
Kocham fotografię.To moja pasja i uzależnienie :))
Powiem tak:na spacery chodzę z mężem i z aparatem ;)

Kaczeńce rosną bliżej wody,mają szerokie listki,a kwiaty wyglądaja prawie identycznie.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających :)

Jagoda pisze...

Bajecznie :)

Aleja57 pisze...

Cześć ;)
Fajny ten Twój mąż że tak z Tobą chodzi ...I jak widzę wspaniała okolica do spacerów :) U mnie jest dużo zabudowań i las jest 6 km od mojego domu, więc żeby zrobić fotografię łąki to muszę sobie kawałek podreptać. Najłatwiej więc koncentrować mi się na własnym ogródku :)Zdjęcia zazwyczaj robię sama w asyście kotów i psów :)Uwielbiam Twoje fotografie - naprawdę celne oko masz :) pozdrawiam - Ania