Mój drugi blog

sobota, 18 czerwca 2011

Dostojne piwonie.

10 komentarzy:

Joop Zand pisze...

My compliments ....these are so WONDERFUL.... lovely shots Espresso.

Greetings, Joop

Elle pisze...

Uwielbiam piwonie :) cudne fotki.. co za kolory!

wildrose pisze...

I ja bardzo lubie piwonie, mam kilka krzaczkow w ogrodzie, ale jeszcze nie zakwitly. Kupuje wiec do wazonu i sie delektuje ich widokiem :)

pietrzyk pisze...

Piękne ! Pozdrawiam Andrzej.

Sérgio Pontes pisze...

Nature is always fine

Regards

Iva pisze...

są piękne i na pewno pięknie pachną:)

Cristina pisze...

Wow che meraviglia di foto! Le tonalità rosa delle prime foto mi piacciono molto! Complimenti! Ciao Cri e buona domenica! : )

Fotokarusellen pisze...

Wonderful flowers and very beautiful images. Great work.

labarnerie pisze...

Kolejne moje ulubione kwiaty ... ich zapach, kolory ... lubię dotykać aksamitne płatki, tylko ... te wszędobylskie mrówki ... ech ;) Ładne zdjątka :)

Lawendowa Aleja pisze...

Piękneeeee