Mój drugi blog

piątek, 14 listopada 2014

Plac Zamkowy.(Warszawa)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Moje Miasto :)

Mażena pisze...

Ładna ta Twoja moja Warszawa.
Nie mogę zaakceptować Stadionu Narodowego, który szpeci panoramę, jest zdecydowanie za bardzo widoczny z wielu widokowych miejsc. Z drugiej strony Starego Miasta, właścnie z Placu Zamkowego, z dachu BUW-u, itd.

Robert Trzciński pisze...

Pocztówkowo. Ja do Stadionu Narodowego za bardzo nic nie mam. Jest jaki jest, ale no właśnie - JEST! :)

Espresso pisze...

*Agnieszka Kuczyńska
:)

*Mażena
Dziękuję,ładna Warszawa i pogoda dopisała,co jest na plus :)
Stadion Narodowy...nie jest taki brzydki.Mogłoby być gorzej,np.dymiące kominy,albo inne paskudztwa.Kiedy jest oświetlony musi ładnie wyglądać z tego tarasu.No i światowo się zrobiło :))

*Robert Trzciński
No właśnie JEST :)
Oświetlony napewno pięknie się prezentuje!