Mój drugi blog

czwartek, 14 lutego 2013

Miłość po włosku.

10 komentarzy:

Mo. pisze...

Bardzo fajny pomysł na walentynkowego posta. Moje ulubione to te z czerwonymi sercami, fajnie się skomponowały w tym mini kolażu. Bociek w oknie też pomysłowy.

Kasia pisze...

Mnie także bardzo się podoba ta miłosna składanka :)

W drodze... pisze...

Super te walentynkowe kompozycje :) Pozdrawiam ciepło :)

Lawendowa Aleja pisze...

Cudne!

oskka pisze...

Super! Mi się najbardziej podoba bociek w oknie :)

Wildrose pisze...

Swietnie pokazalas :)

Mażena pisze...

Ale pomysł! Super!

Juliana pisze...

lovely...very lovely ))))

xoxo, Juliana | PJ’ Happies :) | PJ’ Ecoproject

Anonimowy pisze...

Zupełnie przez przypadek zajrzałam dzisiaj po raz pierwszy na Twojego bloga.
Wywołałam etykietkę Bergamo (odwiedziłam je w tym roku), a trafiłam na zdjęcia Walentynkowe.
Zważywszy dzisiejsza datę- może to jakiś znak że się polubimy ?
Twoje zdjęcia już teraz lubie i obiecuje tu zaglądać. Pozdrawiam, Brenda

Espresso pisze...

*Brenda
Bardzo mi miło,zapraszam do mnie w każdej wolnej chwili :)
Pozdrawiam serdecznie i udanego tygodnia życzę.