Mój drugi blog

wtorek, 13 marca 2012

Kragujevac w klimacie retro.

9 komentarzy:

Mażena pisze...

Retro czy nie, a mi się podoba!
Jak widzę takie okiennice, od razu marzą się wyjazdy...
Miasto to kojarzy mi się z fabryką Zastawy....
Te szyszeczki to chyba modrzewie?

Espresso pisze...

*Mażena
Teraz już fabryka Fiata.
To nie jest modrzew,to takie okrągłe kulki...nie znam nazwy,ale wygląda ciekawie :))

Jagoda pisze...

Bardzo retro! W tych domach ktoś mieszka :)

Di pisze...

Płot przypomina mi Pawlaka i Kargula :)

Zbyszek pisze...

Bardzo retro i ciekawe zdjęcia. Lubię Twoje serbskie podróżowanie.

k. pisze...

Faaaaajne retro. Lubię, bardzo.
Ten garnek na płocie rewelacja :)

lipoooo pisze...

lubię ten klimat ;)

La vie est belle i ja tez pisze...

W takim domu zamieszkam juz i teraz czy jest na sprzedaz... kupie nie wiem jeszcze za co, ale kupie...
Serdecznosci
Judith

jolanda pisze...

To też i moje klimaty.
Pozdrówka