Mój drugi blog

piątek, 12 listopada 2010

Wieje.

14 komentarzy:

k. pisze...

Oj wieje i to mocno. U mnie też

Anonimowy pisze...

No prosze jaki wiaterek, wszystko fruwa w powietrzu! A u mnie dzisiaj pada... smutny widoczek mam zaokienny!
Pozdrawiam :)

Pchełka pisze...

i zwiewa liście...

Unknown pisze...

o tak wieje ! - najlepiej w domku :)

Japy pisze...

Nice captures of the autum wind. Greetings.

bilsot pisze...

I'd say "loneliness in fall time"....

Dusia pisze...

liście dużooo liści ;)

Agni pisze...

Super!!! Na Twoim zdjeciu WIDAC wiatr!!!

Anonimowy pisze...

Kurcze, a u mnie mam wrażenie, że już liści nie ma wcale..

Anonimowy pisze...

oj wieje,wieje u mnie tez

CIMPOACA LAURENTIU pisze...

beautiful autumn scene

Luzia pisze...

Wonderful stormy autumn pics!

Alexandra pisze...

Wspaniale uchwycone wirujące liście :)

Anonimowy pisze...

Ten zestaw zdjęć mnie ujął i nie mogę oderwać ócz...
:)
Pozdrowienia:*