Mój drugi blog

wtorek, 2 lutego 2010

Bzik na punkcie kawy.

10 komentarzy:

Unknown pisze...

hymmm kawa :) narobiłaś mi samka idę sobie zrobić :D
Piękne zdjęcia.

Kropelka pisze...

podpisuje sie pod slowami poprzedniczki !

Swiene foto!

ARIPI DE FLUTURE pisze...

i feel the smell, i love coffe

Di pisze...

..i ten zapach :D czujecie ?

Unknown pisze...

czujemy :) Di

zobacz co znalazłam w necie
http://www.lumisfera.pl/photo/750553/Espresso.html ktoś też lubi kawe :)

Espresso pisze...

*Magdalena Wilczek
Ale piękne zdjęcie!
Dziękuję za linka.
*********
Cieszę się,że rozbudziłam Wasze kubki smakowe :)
Pozdrawiam kawowo.

arturr_g pisze...

Napiłbym się, ale juz niestety za późno. Rano:)

Chociaż w zasadzie jestem kompletnie uzależniony od kawy, tak więc ta poranna niewiele mnie rozbudza:)

Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

no nawet zapach udalo ci sie sfotografowac :)

clo pisze...

my best favorite moment in the morning...and sometimes all the day...
and i see you have the best coffe pot ...the italian one...
beautiful...:o)

Lawendowa Aleja pisze...

Najpiękniejsze chwile w ciągu dnia, są wtedy, gdy możemy się na moment zatrzymać, by móc spokojnie wypić ten czarny, aromatyczny napój i nabrać ochotę na dalszą pracę...