Mój drugi blog

środa, 20 marca 2013

Mosty,mostki.(Venezia)


9 komentarzy:

Jo pisze...

koloryt pierwszych zdjęć niesamowicie przypomina mi Annecy - francuską Wenecję ;)

Mażena pisze...

Lubię spacer z dworca kolejowego na plac Marka, wtedy mija się wiele z tych mostków. Spotyka się, też ludzi ciągnących walizeczki na kółkach. Piękna jest Wenecja..Udało Ci się fantastycznie uchwycić klimat...

zielinskabeata pisze...

i już nie mogę się doczekać :)

Trinity pisze...

bardzo romantycznie, nic tylko podziwiać :)

Anonimowy pisze...

Niesamowicie wyglada Wenecja oblana słońcem. Byłam tam dawno, jeszcze z aparatem na klisze i żałuję, że nie mam zdjęć..

Kat pisze...

oj co ja bym dała, żeby się tam teleportować. Piękna jest Wenecja, czy ty masz ją na co dzień?

Lawendowa Aleja pisze...

Pięknie!!!

Espresso pisze...

*Kasia
Zdjęcia są z sierpnia,ale wcześniej nie było okazji ich opublikować :)

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Unknown pisze...

Cudowne te zdjęcia. :)
zapraszam na mojego bloga , zalezy mi na opini od osób znających się :D