Mój drugi blog

niedziela, 9 grudnia 2012

Po drugiej stronie mostu.(Budapest)

7 komentarzy:

Unknown pisze...

zachwycające zdjęcia :)

Silvina Soave pisze...

Preciosa serie de imágenes, son muy bellas todas tus fotos!! Abrazos.

BaSiA B. pisze...

Miło pooglądać,spontaniczne chwile złapane w obiektywie,tego miasta,które pozostaje wciąż żywe w mojej pamięci,po jesiennym pobycie.
Most łańcuchowy urzekł mnie dobitnie,podobnie jak Ciebie zapewne,skoro tyle jego pięknych ujęć zrobiłaś...pozdrawiam serdecznie....BB

Jagoda pisze...

Troszkę jak most Grunwaldzki we Wrocławiu :) Tak mi się jakoś skojarzyło :)

dominika.krawczyk pisze...

piękne cudowne zdjęcia
Pozdrawiam :) :)

Mażena pisze...

Czy to kolejka na wzgórze Gelerta?

Espresso pisze...

*dorota rybczyńska, dominika.krawczyk
Cieszę się,że Wam się podobają,pozdrawiam :)

* BaSiA
Ten most jest piękny,więc na jednym zdjęciu nie da się skonczyć ;)

*Jagoda
Byłam we Wrocławiu,lecz mostu nie pamiętam.

*Mażena
To jest kolejka na Wzgórze Zamkowe :)

Pozdrawiam serdecznie.