Mój drugi blog

sobota, 21 stycznia 2012

Ośnieżony Kragujevac.

6 komentarzy:

Robert Trzciński pisze...

Czy ja dobrze widzę? Na ostatnim zdjęciu jakby jakaś PRLowska architektura straszyła... Ojoj...

leemonca pisze...

ślicznie te lampeczki się świecą, jest jasno a tak je ładnie widać, bardzo mi się podoba

Mażena pisze...

ten region nie kojarzy mi się ze śniegiem..
Zaintrygował mnie ten wagon na torach, to kafejka?

Wildrose pisze...

Wszedzie zima, czasem wyjatkowo mrozna, czasem lagodna, ale zawsze fotogeniczna!

Espresso pisze...

*Robert
Do takich widoków w Serbii niestety trzeba się przyzwyczaić.

*Mażena
Tak to kafejka.Siedzi się jak w pociągu,nad głową stare walizki,zasłonki w krateczkę... :)
Śnieg leżał 2 dni.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.

Lawendowa Aleja pisze...

Piękna, urokliwa kafejka w zimowej scenerii. Czwarte zdjęcie superr. Pozdrawiam Sedecznie i troszkę śnieżnie :)