Mój drugi blog

sobota, 9 października 2010

Ruiny w ogrodzie.

18 komentarzy:

Joop Zand pisze...

Goodmorning Espresso,

Wille I'am drinking now a little strong espresso, i ejoy to see this nice pictures, light and colors are very good.

Greetings, joop

agawphotography pisze...

Niesamowite miejsce :)

Unknown pisze...

zgadzam się niesamowite.

Unknown pisze...

a gdzie takie centrum nie z tej ziemi jest? Jeśli to nie tajemnica:)
Wspaniale!

Anonimowy pisze...

Niesamowite kompozycje! Bardzo oryginalne. :)

Anonimowy pisze...

Jak starożytne ruiny rzymskie.. Ale ktoś miał pomysł na ogród! Niespotykany.
:)

Espresso pisze...

* Iva
Ogrody tematyczne w Goczałkowicach :)

Japy pisze...

I love the first one. Greetings.

黄清华 Wong Ching Wah pisze...

Beautifully documented.
WOng

Yacek pisze...

sztuczne ruiny jak by nie były zrobione zawsze wyglądają sztucznie, a czasem wręcz kiczowato...

Ale zdjęcia bardzo ładne...

johnny pisze...

bonita luz, bonito color

Unknown pisze...

o, bardzo daleko ode mnie:( Szkoda.

Teté M. Jorge pisze...

I'm sorry but how is this type of construction? It's different ...

Kisses.

Espresso pisze...

Hello Teca :)
The pictures on my blog come from the gardens.
Are there different styles-the latter is probably an ancient garden.

Anonimowy pisze...

Robia wrażenie, mnie sie bardzo podoba ten klimat :)

Paco Sales pisze...

Excelente composición, la primera sobre todo me gusta mucho, muy bien captadas, un saludo

ALEXLS pisze...

Witaj! Bardzo serdecznie dziekuje za odwiedziny i mile komentrze:) Twoj apetyczny nick skutecznie zachecil mnie do odwiedzin, a tu takie cudenka! Bardzo podoba mi sie Twoj blog. Robisz fantastyczne zdjecia! Napewno bede czestym gosciem:) Pozdrawiam!

Robert Trzciński pisze...

No no, moje ulubione klimaty... Ruinki, yeah!