Mój drugi blog

sobota, 1 maja 2010

Nad wodospadem.(Wisła)

13 komentarzy:

Anya pisze...

Wonderful nature shots :)))
Its beautiful and peaceful there ...

Enjoy your weekend
(@^.^@)

Di pisze...

udane foty...podróżniczka z ciebie :)

arturr_g pisze...

Pięknie! Pięknie! Uwielbiam Wisłę, a zwłaszcza szerokie i długie polany Gościejowa na szlaku na Stożek! Coś wspaniałego!
W którym miejscu jest ten wodospad? ;)

Unknown pisze...

Imponujący wodospad :) Pozdrawiam

Emocja pisze...

piekne miejsce!!!
pospacerowalabym sobie chetnie po okolicy:)

Unknown pisze...

ja w Wiśle byłam jak miałam 5 lat a nadal pamiętam jak tam było pięknie!

johnny pisze...

Cuanta agua hay esta primavera con tanta nieve que ha caido
Saludos

clo pisze...

a beautiful walk....
breathtaking....thanks...;o)

R.Ferrari pisze...

Um bonito lugar muito bem fotografado.

MedaM pisze...

The power of water! Beautiful photos!

Anonimowy pisze...

prawie jak niagara ;) piekne foty

Anonimowy pisze...

Wodospad ciekawy i calkiem niezly zywiol... nie bylam w tamtych rejonach wiec z przyjemnoscia wedruje tropem Twoich fotografii :)

Espresso pisze...

*arturr_g
Ten wodospad znajduje się niedaleko skoczni Malinka (nowa).
Jadąc od centrum Wisły,na skrzyżowaniu nie w lewo na Malinkę,tylko prosto do góry.
Wodospad jest po prawej,widać z drogi.

*Di
Lubię zwiedzać,a jest trochę miejsc do zobaczenia "blisko domu",więc na kilka godzin można wyskakiwać ;)

*wildrose
Bardzo mi miło,zapraszam do zwiedzania :)