Mój drugi blog

poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Leśne zawilce.

9 komentarzy:

Justyna Hinz pisze...

Szóste od góry najpiękniejsze :)
Uwielbiam zawilce.
Wesołych świąt ;)

Lawendowa Aleja pisze...

Piękne!!! Budzą się wspomnienia jak będąc małą dziewczynką robiło się z nich bukiety, bo wokół domu babci rosło ich całe mnóstwo. :)))

Anonimowy pisze...

zawilce albo jak kto woli anemony sa przecudne a w takiej ilosci robia niesamowite wrazenie :)

allya pisze...

bardzo urokliwe miejsca!

Unknown pisze...

wyglądają pieknie niczym z jakiejś baśni!!!

shiraja pisze...

niesamowite zdjęcia. piękne ujęcia przy cudnej pogodzie. Prawdziwie leśna wiosna- taką uwielbiam najbardziej :) Pozdrawiam

Sylwia Grabinska pisze...

To juz taka piekna wiosne macie ???
Alez zazdroszcze. Urocze miejsce. To ja tu jeszcze sobie popatrze troszeczke...

johnny pisze...

Gracias pensaba que los huevos de Pasqua era típico de Catalauña. Hay muchas cosas que saber¡¡¡
Florecillas y grandes troncos de árboles, un buen contraste.
Abrazos

iw pisze...

Ja też sobie spróbuję poszukać zawilców w mojej okolicy, w parkach już widziałam i w jednym ogródku :)
Pozdrawiam poświątecznie!